Skin 79 Syn-Ake Lifting Gel Mask - Efekt botoksu w 30 minut?

By Pink Lipstick - 19:58:00

Jakiś czas temu dostałam w prezencie maskę Skin 79 Syn-Ake Lifting Gel Mask. Producent informuje nas, że jest ona alternatywą botoksu. Czy faktycznie dzięki niej zrobiłam sobie na twarzy botoks?

skin 79 maska

Od producenta

Skin79 Syn-Ake Lifting Gel Mask 25g. Liftingująca maska Syn-ake oparta jest głównie na syntetycznym peptydzie opracowanym i opatentowanym w Szwajcarii, a w 2006 roku nagrodzonym tytułem Swiss Technology Award in Biology. Syn-ake to neuropeptyd naśladujący działanie toksyny Temple Viper czyli jadu węża, jest to najsilniejszy peptyd rozkurczający. Jest całkowicie bezpieczny dla skóry. To alternatywa dla drogiego botoksu. Maska Syn-ake działa silnie rewitalizująco i liftingująco. Mięśnie twarzy rozkurczają się, dzięki czemu cera wygląda na świeżą i wypoczętą. Poprawia się jej elastyczność. Skóra staje się miękka, gładka i lśniąca naturalnym blaskiem. Regularnie stosowana wzmacnia warstwy skóry. Maska ze względu na swoje właściwości może służyć jako zabieg odświeżający przed ważnym wyjściem.
skin 79 maska


W składzie maski znajdziemy między innymi ekstrakty z: oczaru wirginijskiego, portulaki pospolitej, nagietka lekarskiego, rumianu rzymskiego.


Moja opinia

Maska ta znajduje się w dwóch częściach. Jedną nakładamy na górną część twarzy, drugą zaś na dolną. Kiedy ją otworzyłam, to zdziwiło mnie to trochę, ponieważ z taką formą maski jeszcze się nie spotkałam. Jest mocno nasączona płynem, bardzo podobnie jak inne maski Skin79. Zapach maski jest przyjemny, delikatny.

skin 79 maska


Jest to maseczka żelowa, co wiąże się z tym, że jest też dużo grubsza niż standardowe maski w płachcie.  Po nałożeniu na twarz, czuc ewidentne chłodzenie skóry - co bardzo lubię w maskach. Producent zaleca by trzymac ją na buzi od 20-40 minut. Ja trzymałam ją około 30 minut.

Po upływie tego czasu, zdjęłam maseczkę i zaobserwowałam, że skóra po jej użyciu jest nawilżona i rozświetlona. Do tego bardzo, ale to bardzo napięta  -  i tutaj chyba mogę podpiąć ten efekt pod botoks. Twarz po niej była wygładzona i jakby wypełniona botoksem - mogłabym powiedzieć 'naciągnięta'. Zauważyłam też, że pory zostały lekko zwężone.

Zgodzę się z producentem, że ta maska to świetna alternatywa przed większym wyjściem. Doprowadza ona naszą twarz do porządku, a dzięki niej wygląda ona na bardzo wypoczętą i zregenerowaną.

P.S. Nie mogę jej znaleźć na stronie producenta, więc nie wiem czy jest nadal dostępna :)
EDIT: Dostałam info od producenta, że niestety maseczka nie jest już dostępna w sprzedaży.

Jaka jest Wasza ulubiona maska Skin79? 
Buziaki,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

9 Comments

  1. Wyglada zachęcająco, jak znajdę to wypróbuję 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym ją dorwała gdzieś to na pewno bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj kusisz i tu klops bo nie jest dostępna :P ja się im dziwię bo np sama miałam ich maskę która była rewelacyjna i ją wycofali z sprzedaży :P nie jestem w stanie tego zrozumieć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie znam tej firmy.

    Ja teraz testuję maski od babci Agafii. Dziś napisałam recenzje maseczki z mlekiem łosia, jakbyś chciała to zapraszam do czytania. U mnie ta maska się sprawdziła w 100% jestem bardzo zadowolona :)

    Wrzucam link, w razie jakbyś sobie nie życzyła linków w komentarzach to przepraszam ;)

    http://ekstrarady.blogspot.com/2017/06/maseczka-z-mlekiem-osia-moja-opinia.html

    Ps. No i dodaję Cię do obserwowanych, będę Cię podczytywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda że niedostępna bo strasznie mnie nią zaciekawiłaś :). Ciekawe czy inne maski z jadem węża działają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed większym wyjściem i ja bym użyła :D P.s dziękuję za udział w akcji !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś te maski w płachcie w ogóle mnie nie kuszą. No może ta bąbelkująca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że ją wycofali, bo z chęcią bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń